каб.319

каб.319

МОЇ УЧНІ В КАБІНЕТІ


   

     УВАГА!!!   ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ

                             ДОРОГІ  МОЇ  ДІТИ !!!  ЩЕ  ТРІШКИ!!!
Завдання  з  УМ та УЛ  для  учнів 6-Б, 8-А, 8-Б, 8-В, 9-А, 9-Д, 10-Б кл.

(25.0529.05.2020 р.) 

Предм.
Клас
Зміст роботи
При-мітка
Мова
26.05
(навч. на дому).
Початок
відеозв.: 15.30
6-Б

1. Розділ «Повторення в кінці року». Морфологія.
2. Орфографія  (повторення).            
3. Підсумковий урок.

ДЗ: повторити вивчений  матеріал.

Літер.
26.05
(навч. на дому)
Початок
відеозв.: 15.00
6-Б кл.
1.Підсумковий урок.

ДЗ: повторити вивчений матеріал.


  МОВА
   26.05 

    26.05

  8-В






1.Розділові знаки в простому ускладненому реченні.
ДЗ: повторити вивчений матеріал.                                                    2. Підсумковий  урок.                                                                     ДЗ: повторити вивчений матеріал за 8-ий клас.

ЛІТЕР.
    28.05


  29.05

 8-В

І. Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків…
ДЗ: повторити біографію письменника-земляка (усно).

ІІ. Підсумковий урок.  Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
ДЗ: повторити вивчений матеріал.

ЛІТЕР.
25.05


    29.05


8-А
І. Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків…
ДЗ: повторити біографію письменника-земляка (усно).
ІІ. Підсумковий урок.  Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
ДЗ: повторити вивчений матеріал.



   ЛІТЕР.
    25.05
   

    27.05   
  

 
   8-Б

І. Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків…
ДЗ: повторити біографію письменника-земляка (усно).
ІІ. Підсумковий урок.  Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
ДЗ: повторити вивчений матеріал.



   МОВА
27.05-
     27.05
________
    26.05-   
    26.05

  9-А


  9-Д
 1. Пунктуація в складному реченні (узаг. й  систематизац.)
 ДЗ: повторити вивчений матеріал…

2. Підсумковий урок.
ДЗ:  повторити вивчений матеріал.

ЛІТЕР.
29.05


29.05

9-А

       

1. Урок мовленнєвого розвитку. Лист авторові улюбленої книжки (ус.).
  ДЗ: підготувати (ус.) лист авторові улюбленої книжки.
2. Урок літератури рідного краю. Літературні персоналії територіальної громади…
   ДЗ: повторити вивчений матеріал про письменників-земляків.

ЛІТЕР.             28.05
     29.05
  9-Д    

1. Урок мовленнєвого розвитку. Лист авторові улюбленої книжки (ус.).
  ДЗ: підготувати (ус.) лист авторові улюбленої книжки.
2. Урок літератури рідного краю. Літературні персоналії територіальної громади…
   ДЗ: повторити вивчений матеріал про письменників-земляків.

ЛІТЕР.
28.05

 
     28.05

10-Б
1.Урок літератури рідного краю. Літературні персоналії територіальної громади…
ДЗ: повторити вивчений матеріал.
2. Підсумковий  урок. Бесіда про вивчені твори УЛ.
ДЗ: повторити вивчений матеріал.


МОВА
25.05

   

     25.05
 10-Б     
.     1. УМР. Дискусія на одну з тем: «Гроші…Навіщо                     збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як      
       заощаджувати?»;
        «Мовна  мода – це добре чи погано?»
      ДЗ: підготувати дискусійну роботу..

      2. Контрольна робота (тестові завдання).
      ДЗ: повторити  вивчений матеріал.

  





   Завдання  з  УМ та УЛ  для  учнів 6-Б, 8-А, 8-Б, 8-В, 9-А, 9-Д, 10-Б кл.
(18.0522.05.2020 р.) 

Предм.
Клас
Зміст роботи
При-мітка
Мова
18.05
(навч. на дому).
Початок
відеозв.: 15.30
6-Б

1. Розділ «Повторення в кінці року». Лексикологія. Редагування речень (текстів), у яких допущено лексичні та граматичні помилки.
2. Фразеологія (повторення).            
3.Словотвір та орфографія (повтор.).
ДЗ: виписати 5 синонімів, 5 антонімів. З двома скласти речення.

Літера-тура
19.05
(навч. на дому)
Початок
відеозв.: 15.00
6-Б кл.
1.Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменника – земляка Дмитра Пічкура.

ДЗ: підготувати анкету письменника-земляка Дмитра Пічкура.


  МОВА
   19.05 


    19.05

  8-В






1.Словосполучення (повтор.). Речення,  його  види (повтор.) Редагування словосполучень і речень, у  яких допущено граматичні помилки .                                       

 ДЗ: розібрати   5 словосполучень.                                      2. Головні та другорядні члени речення (повтор.).     
ДЗ: виписати 2 реч. із будь-якого прозового тексту;   підкреслити ГЧР та ДЧР.

ЛІТЕР
    21.05

   
   

   22.05

 8-В

1.Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору в повісті «Вітька+ Галька…».
  Образи Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.
П      ДЗ: підготувати кроссенс.
2. ІІ. Контрольна робота на тему « Письмовий твір на тему «Поетизація першого почуття в повісті  В.Чемериса «Вітька + Галька…».
ДЗ: написати твір-мініатюру  на подану тему (до 10 реч.)


ЛІТЕР.
18.05

 







    22.05


8-А
І.   Валентин Чемерис. Основні відомості про письмен-ника.
«Вітька+Галька,  або Повість про перше кохання» - це гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання.
Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.
Образи Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.
       ДЗ: прочитати твір «Вітька +Галька, або Повість про перше кохання (с.208-251); підготувати кроссенс.
П    ІІ. Контрольна робота на тему « Письмовий твір на тему «Поетизація першого почуття в повісті  В.Чемериса «Вітька + Галька…».
ДЗ: написати твір-мініатюру  на подану тему (до 10 реч.)



ЛІТЕРАТ.
    18.05
  







  
     20.05   
   8-Б

І. Валент. Чемерис. Основні відомості про письменника.
«Вітька+Галька,  або Повість про перше кохання» - це гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання.
Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.
Образи Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.
        ДЗ:  прочитати  твір  «Вітька +Галька, або Повість  про перше  кохання (с.208-251);  підготувати  кроссенс.
ІІ. Контрольна робота на тему « Письмовий твір на тему «Поетизація першого почуття в повісті  В.Чемериса «Вітька + Галька…».
ДЗ: написати твір-мініатюру  на подану тему (до 10 реч.)



   МОВА
20.05-
     20.05
________
    19.05-   
    19.05

  9-А


  9-Д
 1.Орфографія (узагальнення й систематизація вивченого).
 ДЗ: 10 слів, що пишуться через дефіс; 10 слів  іншомовного  походження.
2. Пунктуація в простому реченні (узаг. й  систематизац.)
ДЗ:  синтаксичний розбір 2-х простих речень (+схема).

ЛІТЕР.
22.05


22.05

9-А

       

1 . УПЧ. Марко Вовчок. Оповідання «Козачка» зі збірки «Народні оповідання».
   ДЗ: прочитати оповідання «Козачка».
  2. Контрольна робота. Письмовий твір на тему: «Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовчка
  «Інститутка».
   ДЗ: повторити вивчений матеріал.

ЛІТЕРАТ.      
     21.05
     22.05
  9-Д    

1. УПЧ. Марко Вовчок. Оповідання «Козачка» зі   збірки «Народні оповідання».
   ДЗ: прочитати оповідання «Козачка».
2.Контрольна робота. Письмовий твір на тему: «Анти- 
  кріпосницька  спрямованість  повісті  Марка  Вовчка
  «Інститутка».
   ДЗ: повторити вивчений матеріал.

ЛІТЕРАТ.
21.05

 
     21.05

10-Б
1.Драматичний етюд «По дорозі в казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Маса, гурт людей і їхній провідник. Лідер – сильна особистість…
ДЗ: прочитати драматичний етюд «По дорозі в казку».
2. Контрольна робота. Творчість М.Вороного, Олександра Олеся ( тестування).
ДЗ: повторити вивчений матеріал.

МОВА
18.05-

   

     18.05
 10-Б
.     1. Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки.                
       Правила ведення суперечки. Аргументи і докази.
        ДЗ: опрацювати парагр. 59-60;  61-62; викон. впр. 3,     
          (с. 191-192).
 2. Полемічні прийоми. Мистецтво відповідати на           
         запитання.
         ДЗ: опрацювати  парагр. 63-64 (усно).
  



Завдання  з  УМ та УЛ  для  учнів 6-Б, 8-А, 8-Б, 8-В, 9-А, 9-Д, 10-Б кл.

(12.0515.05.2020 р.) 


Предм.
Клас
Зміст роботи
При-мітка
Мова
12.05
(навч. на дому).
Початок
відеозв.: 15.30
6-Б

1. УМР. Есей світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх»).
2. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник».            
3.Контрольна робота. «Займенник» (тестування).
ДЗ: повторити вивчений матеріал (усно\\ т. «Займенник»).






Літер.
12.05
(навч. на дому)
Початок
відеозв.: 15.00
6-Б кл.
1.Павло Глазовий. Стисло про письменника. «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала», «Кухлик»  (на вибір)…
ДЗ: вивчити напам*ять одну гумореску П. Глазового.

2. Контрольна робота. Леонід Глібов, Степан Рудансь-кий, Павло Глазовий (тестування).
ДЗ: повторити вивчений матеріал.

  МОВА
   12.05 



    12.05

  8-В






1. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Ре-чення з відокремленими членами».                                                                                             ДЗ: підготуватися до КР; повторити вивчений матеріал.
2.   2. Контрольна робота. Речення з відокремленими членами (тестування).
       ДЗ: повторити вивчений матеріал.


ЛІТЕР.
    14.05

   
    15.05

 8-В


1.Контрольна робота. В.Дрозд, Ю.Винничук (тестування).
П      ДЗ: повторити вивчений матеріал.
2. Валентин Чемерис. Основні відомості про письменника.
«Вітька+Галька,  або Повість про перше кохання» - це гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання.
       ДЗ: прочитати твір «Вітька +Галька, або Повість про перше кохання (с.208-251); підготувати анкету на  Вален. Чемериса.


ЛІТЕР.
15.05

 
( 11.05-вихід.)


8-А
І.   Контрольна робота. В.Дрозд, Ю.Винничук (тестування).
П      ДЗ: повторити вивчений матеріал.






ЛІТЕР.
    13.05
   ( 11.05 – вихід.)   
   8-Б

І. Контрольна робота. В.Дрозд, Ю.Винничук (тестування).
 ДЗ: повторити вивчений матеріал.




   МОВА
13.05-
13.05
_________
    12.05-   
    12.05

  9-А


 9-Д
1.Мовні аспекти вивчення речення (граматична основа).
 ДЗ: виписати з прозового тексту 2 речення: синтаксично розібрати; повт. парагр. 2.              
2. Мовні аспекти вивчення речення (види речень).
ДЗ:  виписати з прозового текту 5 (різних) односкладних речень: повторити парагр. 3-4.

ЛІТЕР.
15.05
15.05

9-А

       

1 . Контрольна робота. П.Куліш. «Чорна рада» (тестування).
ДЗ: повторити вивчений матеріал.
2. Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач. «Народні оповідання»;  продовження теми народного життя в повісті «Інститутка».
Антилюдяна сутність кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів – людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.
ДЗ: анкета на Марко Вовчок.                                                                      

ЛІТЕРАТ.      
     14.05

     15.05
  9-Д    

1.Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач. «Народні оповідання»;  продовження теми народного життя в повісті «Інститутка».
ДЗ: анкета на Марко Вовчок.
2. Антилюдяна сутність кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів – людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.
ДЗ: цитатна характеристика на одного героя (героїню).

     ЛІТЕР.
14.05



       14.05

10-Б
1.Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр символістського твору. Мотив самотності людини. Згадка про революцію… («Інфанта»).
ДЗ: виписати художні  засоби з поезії «Інфантиа» ( стор. 237-238).
2. Олександр Олесь (О.Кандиба). Коротко про життя і творчість, світоглядні переконання митця.
Неоромантичні, символістські тенденції  у  творчості  («З журбою радість обнялась…»). "ЧАРИ НОЧІ"  (аналіз)...
 ДЗ: скласти анкету на Ол. Олеся;  прочитати матеріал на           с. 240 – 246. ВИВЧИТИ   НАПАМ. "ЧАРИ НОЧІ".


МОВА
11.05-

     11.05 -              вихід.
 10-  
  Б
.     

  





    Завдання  з  УМ та УЛ  для  учнів 6-Б, 8-А, 8-Б, 8-В, 9-А, 9-Д, 10-Б кл.

(04.0508.05.2020 р.) 
Предм.
Клас
Зміст роботи
Пр
Мова
05.05
(навч. на дому).
Початок
відеозв.: 15.30
6-Б

1.Протиставний –н- у формах особових і вказівних займенників.
2. Написання разом і через дефіс неозначених займенників.            
3. Правопис заперечних займенників. Написання займенників із прийменниками окремо.
ДЗ: опрацювати матеріал підручника;  провідміняти такі займенники, як:   цей,  дехто.






Літера-тура
05.05
(навч. на дому)
Початок
відеозв.: 15.00
6-Б кл.
2. Степан Руданський. Коротко про письменника. Співомовки С.Руданського – унікальне явище  у світовому письменстві. Показ кмітливості народу у співомовці… «Запорожці у короля». Висміювання моральних вад, н,егативних рис характеру. Авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості…
ДЗ:  УМР. Написання листа авторові байок Леонідові Глібову або автору Співомовок С.Руданському.


МОВА
   05.05 






   05.05


  8-В









1. УМР.  Контрольний  письмовий  твір-опис  місцевості на тему «Історія  заснування Вінниці» (на основі особистих спостережень і вражень  із  використанням  відокремлених  означень  та  обставин).                                                                                                   ДЗ: написати твір-опис  місцевості  на  основі  вправи 425        (с. 192 - 193) \\  тема  «Історія  заснування Вінниці».
         2. Відокремлені уточнювальні члени речення.
       ДЗ: опрацювати параграф 36. Виконати впр. 373 (письм.), 374 (усно).



ЛІТЕРАТ.
    07.05



  
    08.05


 8-В


1.Ю.Винничук. Стисло про письменника. «Місце для дракона» - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони».
   
       ДЗ: прочитати повість «Місце для дракона» ( с. 187-207).

       2. Підтекст  твору. Проблематика твору: роздуми про добро і  зло, вірність  і  зраду…
        Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин.
       ДЗ: цитатна характеристика дракона Грицька (або кроссенс).
      



ЛІТЕР.
04.05


 
08.05


8-А
І. Юрій Винничук.Стисло про письменника. «Місце для дракона» - повість – казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони».
ДЗ: прочитати овість- казку «Місце для дракона» (с. 187-207).
2. Підтекст твору. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду…
ДЗ: виписати 5-6 проблем, про які згадав автор у творі.



ЛІТЕРАТ.
    04.05

   
    06.05
     
  
  8-Б

  
І. «Місце для дракона» . Підтекст твору. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопо-жертв.
 ДЗ: назвати і записати 5-7 проблем…
2.    2. Парадокс:  дракон  Грицько – поет  і  християнин.
  ДЗ: цитатна  характеристика  дракона  Грицька  (або кроссенс).



   МОВА
06.05-
06.05


05.05-05.05

9-А



  9-Д
1.Контрольна робота. Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв*язку. Текст як одиниця  мовлення  й  продукт  мовленнєвої  діяльності
(тестування; додаткові завдання).
 ДЗ: повтрити вивчений матеріал.             
  
2. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні). Редагування словосполучень і речень.
ДЗ:  опрацювати парагр. 37 (стор. 130). Виконати впр. 2.    Із першого речення виписати 3 словосполучення. 


ЛІТЕР.
08.05
08.05

9-А

       

1 . П. Куліш – відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису. Вплив на Куліша ідей європейського просвітництва: «Українець у Європі, європеєць  в  Україні». Ентузіазм   і    жертовність П. Куліша…
 «Чорна рада» - перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет.
ДЗ:  підготувати анкету письменника П. Куліша.
Прочитати роман – хроніку «Чорна рада».

2. П. Куліш. «Чорна рада». Непросте життя та романтичні пригоди  головних  героїв. Загальнолюдські  риси  ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов*язку. Символи роману.
Порівняльна  характеристика  образів  Якима  Сомка  та Іванця Брюховецького. Оцінка роману Т.Г. Шевченка.

ДЗ: цитатна характеристика Я. Сомка або Брюховецького   (або  кроссенс) .
                                                                            

ЛІТЕРАТ.  
07.05



    08.05
 9-Д    

1. П. Куліш. «Чорна рада». Непросте життя та романтичні пригоди  головних  героїв. Загальнолюдські  риси  ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов*язку. Символи роману.
Порівняльна  характеристика  образів  Якима  Сомка  та Іванця Брюховецького. Оцінка роману Т.Г. Шевченка.

ДЗ: цитатна характеристика Я. Сомка або Брюховецького; виразне читання напам*ять прозового уривка з роману «Чорна рада»       (10 реч.).  
   2. Контрольна  робота. П. Куліш. Біографія, творчість
«Чорна рада»,(тестування).                     ДЗ: повторити вивчений матеріал.


ЛІТЕРАТ.
07.05



    07.05

10-Б

1.Контрольна  робота. Леся Українка .Біографія, творчість письменниці (тестування).
ДЗ: повторити вивчений матеріал.

2. Микола Вороний. Коротко про життя і творчість, багатогранну діяльність митця.Вороний-ідеолог модернізації української літератури. Естетична програма митця… Його творчість –перша декларація ідей і форм символізму.
Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії («Блакитна Панна»).
 ДЗ: вивчити напам*ять вірш «Блакитна Панна» (с. 236- 237).


МОВА
04.05


     
     04.05
 10-Б
.      1. Особливості кличного відмінка. Творення і відміню-         
         вання чоловічих та жіночих імен по батькові.
        Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному  відмінку.
       ДЗ: опрацювати парагр. 55 - 56; 57-58;  виконати впр.2-3                         (с. 180) 

2. Контрольна робота (тестові завдання). Морфологічна назва. Іменник.
ДЗ: повторити вивчений матеріал.

  





Увага!!!
Завдання  з  УМ та УЛ  для  учнів 6-Б, 8-А, 8-Б, 8-В, 9-А, 9-Д, 10-Б кл.

(27.04 – 01.05.2020 р.) 
Предм.
Клас
Зміст роботи
При-мітка
Мова
28.04
(навч. на дому).
Початок
відеозв.: 15.30
6-Б

1.Займенник: загальне значення , морфологічні ознаки, синтаксична роль.
ДЗ: опрацювати матеріал підручника про займенник (параграф 40 ).
2.Розряди займенників за значенням.
ДЗ:   виконати вправу 466.            
3.Відмінювання займенників усіх розрядів.
ДЗ: провідміняти такі займенники: ми, вони, мій, наш.






Літера-
тура
28.04
(навч. на дому)
Початок
відеозв.: 15.00
6-Б кл.
1.Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Роль гумору в житті українців.
Леонід Глібов – визначний український байкар, поет. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи в байці «Щука».
ДЗ: скласти та записати план до біографії Л. Глібова.

2. «Муха і Бджола». Зневага до надокучливих, ледачих людей, що живуть за рахунок інших. Викриття дурості й пихатості в байці «Жаба й Віл».
ДЗ:  прочитати такі байки:  «Муха і Бджола» та «Жаба й Віл» (усн.)

МОВА
   28.04 - 
   28.04
  8-В
1.  Відокремлені  додатки.                                                              ДЗ: вивчити теоретичний матеріал - § 34.   Виконати вправу  349  (письм.) .
2.   2. Відокремлені  обставини. Складання допису дискусійного характеру до блога «Чи переможе книжку комп*ютер, а бібліотеку – Інтернет?» із використанням відокремлених обставин.
       ДЗ: опрацювати параграф 35. Виконати впр. 363 (письм.).



ЛІТЕР.
27.04-
01.05


27.04-29.04
     
  

8-А

  
  8-Б

  
І. Алегоричність образу коня Шептала.
    ДЗ: цитатна характеристика коня Шептала.

2. Юрій Винничук.Стисло про письменника. «Місце для дракона» - повість – казка про сучасний світ, у якому й досі живуть  «драконячі закони».

ДЗ: анкета письменника Ю. Винничука.








    30.04-  
    01.05


  8-В

1.  Алегоричність образу коня Шептала.
ДЗ: цитатна характеристика коня Шептала.

2. Юрій Винничук.Стисло про письменника. «Місце для дракона» - повість – казка про сучасний світ, у якому й досі живуть  «драконячі закони».
ДЗ: анкета письменника Ю. Винничука.



МОВА
29.04-
29.04


28.04-28.04

9-А




  9-Д

1.Повторення вивчених розділових знаків у простому та складному реченнях.
 ДЗ: опрацювати параграф. 37-38.             
Виконати впр.4  ( парагр. 37 \\  с. 131)  

2. УМР. Конспект сприйнятого на слух науково-навчаль-ного тексту.
ДЗ:  опрацювати парагр. 36 (с.  128 ). Виконати впр.  2 (парагр. 36 \\ с. 129 ).


ЛІТЕР.
     01.05 -
01.05


   30.04 –
01.05

  9-А      


 
9-Д    

І. П. Куліш – відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису. Вплив на Куліша ідей європейського просвітництва: «Українець у Європі, європеєць  в  Україні». Ентузіазм   і    жертовність П. Куліша…
 ДЗ: підготувати анкету письменника П. Куліша.

2. «Чорна рада» - перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет.
  ДЗ: прочитати роман – хроніку «Чорна рада».



ЛІТЕРАТ.
30.04
30.04

10-Б
1.Символічність образів Мавки і дядька Лева-уособлення духовності і краси. Мати Лукаша й Килина –антиподи головної героїні Мавки. Симбіоз високої духовності й буденного прагматизму в образі Лукаша.
ДЗ: цитатна характеристика одного з  персонажів  із драми-феєрії.

2. Природа і людина у творі. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю  і  мрією. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. Художні особливості драми-феєрії.
 ДЗ: повторити вивчений матеріал;   підготувати пові-домлення про Миколу Вороного.


МОВА
27.04-
    27.04

 10-Б
.      1. Закінчення іменників чол. роду ІІ відміни в родовому          
       відмінку. Відмінкові закінчення іменників із конкретним та    та  абстрактним значеннями.
       ДЗ: опрацювати парагр. 54. Виконати впр. 2-3  (с. 172).

2.Паралельні закінчення іменників чол. роду давального  відмінка,  іменників  знахідного  відмінка, іменників місцевого  відмінка  однини  та  множини.
ДЗ: опрацювати парагр. 52-53; виконати впр. 4 (с.168-169)

  











ВІТАЮ  ЗІ  СВЯТОМ!!!

                        Картинки з Великоднем 2020: вітальні листівки і відкритки з Пасхою ...    З Великоднем 2020 – найкращі картинки з Великоднем, листівки

ДОРОГІ  ДІТИ!!!  ХРИСТОС  ВОСКРЕС!!!  ВІТАЮ ВСІХ  ЗІ  СВЯТОМ!!!

  Завдання  з  УМ та УЛ  для  учнів 6-Б, 8-А, 8-Б, 8-В, 9-А, 9-Д, 10-Б кл.

(21.04 – 24.04.2020 р.) 

Предм.
Клас
Зміст роботи
При-мітка
Мова
21.04
(навч. на дому).
Початок
відеозв.: 15.30
6-Б

1.Правильне вживання числівників на позначення дат  і часу  (с. 201).
ДЗ: опрацювати матеріал ( с. 201). Виконати вправу 458.
2. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Числівник».
ДЗ: виконати (усно) завання «Запитання і завдання для самоперевірки» (стор. 205).
 3. Контрольна робота. Числівник (тестування).
ДЗ: повторити вивчений матеріал (парагр. 36-39).





Літерат.
21.04
(навч. на дому)
Початок
відеозв.: 15.00
6-Б кл.
1.Клим Джура –рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя ( «Таємне Товариство боягузів…».
ДЗ: охарактеризувати головного героя (усно).
2. Контрольна  робота.  Письмовий  твір «Безсмертя  і добро, вічність і краса – основа життя людини на землі» (за вивченими творами»).
ДЗ: написати твір ««Безсмертя  і добро, вічність і краса – основа життя людини на землі» (за вивченими творами»).

МОВА
   21.04 - 
   21.04
  8-В
1.Відокремлені  прикладки.
ДЗ: вивчити теоретичний матеріал - § 33.   Виконати вправу  336 (письм.) .
2.   2. Відокремлені прикладки.
       ДЗ: опрацювати параграф  33. Виконати впр. 339, 344 (письм.).


ЛІТЕР.
24.04


22.04
     
  
    

8-А

   
  8-Б

   
І. В. Дрозд. Основні відомості про письменника (с.177).
«Білий  кінь  Шептало». Проблема  свободи  і  неволі, особистості й натовпу,  дійсності  та  мрії, людини  в суспільстві, її знеособлення.

 ДЗ: скласти  та  записати  план  до біографії  В.Дрозда.  Прочитати  повість «Білий кінь Шептало». Підготувати кроссенс до твору (с. 177-185).







    23.04-  
    24.04


  8-В
1.В. Дрозд. Основні відомості про письменника (с. 177).
ДЗ: скласти за записати план до біографії  В. Дрозда.

2. «Білий кінь Шептало». Проблема  свободи  і  неволі, особистості  й  натовпу, дійсності  та  мрії, людини  в суспільстві, її знеособлення (с. 177- 185).
ДЗ: прочитати твір «Білий кінь Шептало». Підготувати кроссенс до твору.


МОВА
22.04-
22.04


21.04-21.04

9-А





9-Д

1.УМР. Тези прочитаних публіцстичної чи науково-пізнавальної статей.
 ДЗ: опрацювати параграф 36. Виконати впр. 1 (с. 128-129).    Скласти та записати тези за поданим текстом.

2.Ключові  слова  в  тексті  й  абзаці.  Види  й  засоби міжфразового  зв*язку.
ДЗ:  опрацювати парагр. 34-35 (с. 120, с. 124). Виконати впр. 1,  2  (парагр. 35).


ЛІТЕР.
     24.04 -
24.04

   23.04 –
24.04

 9-А      


  
9-Д    

І. Урок позакласного читання. Тарас Шевченко. «Назар Стодоля».
 ДЗ: прочитати твір «Назар Стодоля». Підготувати кроссенс.

2. Контрольна робота. Творчість Т.Г. Шевченка.
  ДЗ: виконати контрольну роботу на подвійн. лист.



ЛІТЕРАТ.
23.04
23.04

10-Б
1.УМР. Написання асоціативного етюду, викликаного  певним художнім образом (за поезією Лесі Українки).

ДЗ: написати асоціативний етюд  ( до 10 реч.).

2. Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна  
  основа сюжету.

 ДЗ:  прочитати драму-феєрію «Лісова пісня».
  Підготувати кроссенс.


МОВА
27.04-
    27.04

 10-Б
.      1. Закінчення іменників чол. роду ІІ відміни в родовому           
       відмінку. Відмінкові закінчення іменників із конкретним та    та  абстрактним значеннями.
       ДЗ: опрацювати парагр. 54. Виконати впр. 2-3  (с. 172).

2.Паралельні закінчення іменників чол. роду давального  відмінка,  іменників  знахідного  відмінка, іменників місцевого  відмінка  однини  та  множини.
ДЗ: опрацювати парагр. 52-53; виконати впр. 4 (с.168-169)






УВАГА!!!     Дорогі мої учні! Вітаю вас із Вербною неділею!!!
Результат пошуку зображень за запитом "Картинка-Вербна неділя"     Не я б'ю – верба б'є: як правильно вітатись у Вербну неділю 2019 ...

Терпіння та везіння усім-усім!!!

Щоб я "не   била" вас вербовою гілочкою, відправляйте своєчасно завдання!

Сумую, що не бачу вас... Ви, напевно, виросли (стали ще вищими)?!                ДО  ЗУСТРІЧІ!!!

   ЗАВДАННЯ З УМ ТА УЛ для  учнів 6-Б, 8-А, 8-Б, 8-В, 9-А, 9-Д, 10-Б 

                                       класів  (13.04 – 17.04.2020 р.).

Почнете виконувати з понеділка...
Предм.
Клас
Зміст роботи
При-мітка
Мова
14.04
(навч. на дому).
Початок
відеозв.: 15.00
6-Б

1-2.Розподільне написання складених  числівників.
Написання разом порядкових числівників із – тисячний  (с. 201).
ДЗ: повторити парагр. 37-38: опрацювати  параграф 39 з підручника на теми: «Розподільне написання складених  числівників», «Написання разом порядкових числівників із – тисячний» ( с. 201-202). Виконати впр. 460 (письм.), впр.461 (усно).




 3. Узгодження числівників з іменниками.
ДЗ:  опрацювати тему «Узгодження числівників з іменниками».

Літера-тура
14.04
(навч. на дому)
Початок
відеозв.: 15.00
6-Б кл.
1.Леся Воронина. Робота над змістом твору «Таємне Товариство боягузів…». Проблеми сміливості й боягузтва в повісті.
2. Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині.
ДЗ: перечитати твір «Таємне товариство боягузів…» (скороч.); охарактеризувати  Клима Джуру та бабусю (письм.).

МОВА
   14.04 - 
   14.04
  8-В
1.Відокремлені  означення.
ДЗ: вивчити теоретичний матеріал§32  (с. 146-147).   Виконати впр. 319 (усно), впр. 320 (письм.) .
2.   2. Відокремлені означення.
       ДЗ: виконати впр. 327 (письм.).



ЛІТЕР.
13.04-
17.04

13.04-
15.04
     
    16.04-
     17.04

 8-А


  8-Б


8-В
І. УМР. Написання фанфіків на основі повісті «Шпага Славка Беркути».
ДЗ:  написати фанфік на основі  повісті  «Шпага Славка Беркути» (До  10 реч.).

2. Контрольна робота. М. Коцюбинський, О.Довженко, Ніна Бічуя.
   ДЗ: написати контрольну роботу .







МОВА
15.04-15.04

14.04-14.04

9-А


9-Д
1.УМР. Складання діалогів-обговорень (прочитаної книжки) із різними співрозмовниками – товаришем чи вчителем в офіційній ситуації.
 ДЗ: скласти та записати діалог.
2.Текст, основні ознаки його, Будова тексту. Мікротема й абзац.
ДЗ: опрацювати парагр. 33-34 (с. 116; 120); виконати вправу 3 (парагр. 33), впр. 1 (парагр. 34).

ЛІТЕР.

 17.04 -
17.04

 
  16.04 –
17.04


 9-А      


 
 9-Д     

І. Біблія в житті Т.Г.Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаїя. Глава 35»). Художня інтерпретація творів із Книги Псалмів, риси її національної своєрідності в Тараса Шевченка…
 ДЗ: аналіз твору «Ісаїя. Глава 35» (письм.).

2. Підсумковий урок. Світова велич Т.Г.Шевченка. Визначні діячі світової культури про письменника. Вплив Шевченка  на літератури інших народів. Ушанування пам'яті поета в Україні та за кордоном.
  ДЗ: розповісти, як люди вшановують пам'ять про Тараса Григоровича Шевченка в Україні  та  світі.


ЛІТЕРАТ.
16.04
16.04

10-Б
1.Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Драматична спадщина. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці… Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка Іваном Франком…
«Сontra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи.
Призначення поета  й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»)
ДЗ: законспектувати біографію та творчість Лесі Українки (лаконічно; с.206-216). Вивчити напам'ять поезію «Сontra spem spero

2. Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»
ДЗ: аналіз  поезії  «Стояла я і слухала весну…» (с. 218).


МОВА
13.04-
    13.04

 10-Б
.      1. Іменники, що мають лише форму однини або множини
       ДЗ: опрацювати парагр. 50-51 (с. 161-162); виконати      
        впр. 2,  впр. 7.1.
2.Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку.
ДЗ: опрацювати парагр. 52-53; виконати впр. 2.

  





    
                  ДОДАТОК  для 8 кл.
    Фа́нфік (англ. Fan fiction, англ. fanfiction або наступні скорочення англ. fan fic, fanfic, fic) — жаргонізм, що описує аматорський твір за мотивами популярних оригінальних літературних творів, творів кіномистецтва (кіно-фільмівтелесеріаліваніме та ін.), коміксів, а  також   відеоігор   тощо.
     Наприклад, ЗЛИДНІ та СТЕФКО зустрілися, щоб викрасти шпагу в Славка Б.


         УВАГА!!!    Завдання з УМ та УЛ  на 06.04-10.04.2020 р. 
Предм.
Клас
Зміст роботи
Прим.
Мова
07.04
(навч. на дому)
6-Б

1. Відмінювання числівників.
ДЗ: опрацювати  параграф  «Відмінювання числівників».
ДЗ:  провідміняти (від Н.в. до М.в.) такі числівники: 2, 12, 100, шостий (порядковий числівник), півтора.



 2. Опрацювати тему «Буква Ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках» .
ДЗ:  виконати вправу 456.

Літерат.
07.04
(навч. 
 на дому)
6-Б кл.
1.Характеристика образів Сергія та Митька. 
 Допитливість,  винахідливість, кмітливість хлопчаків.
ДЗ: охарактеризувати  героїв  Сергія  та  Митька  з  твору «Митькозавр  з  Юрківки…» (заповнити таблицю). 
       Спільне та відмінне між героями
Образ
Спільне
Відмінне
Портрет
героя
Сергій




Митько




2. Леся Воронина сучасна письменниця… «Таємне Товариство боягузів…»- фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності.
ДЗ:  опрацювати біографію Лесі Ворониної за підручником.  Скласти  та  записати  план  біограф. (с.194-195).
*  Прочитати твір «Таємне товариство боягузів» (скороч.)

  МОВА
   04.04 –
   04.04
  8-В
1.Речення з відокремленими членами. Поняття про відоклемлення.
ДЗ: вивчити теоретичний матеріал§31.   Виконати впр.  312 .
2.   2. Інтерв'ю  в  публіцистичному стилі (зразок).
          Тема 15 (стор. у підруч. 212-213).
       ДЗ: виконати впр. 448 (виписати етапи роботи над інтерв.).

ЛІТЕР.
03.04-
07.04

03.04-
05.04

06.04-
07.04

 8-А


  8-Б


8-В
І. «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. Проблема особистості в сучасному світі.
ДЗ:  дочитати повість «Шпаги Славка Беркути».
2. Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк.
   ДЗ: виконати завд. 1-2-3-4 ( підруч. \\  с. 175-176).
*Заповнити таблицю (за твором «Шпаги Славка Беркути»).
Образ героя
    Мораль-
     ність  особистості
   Відповідальн.    
    за  вчинки
Проблема дорослі-
шання
Славко



Юлько



Стефко



Лілька

















МОВА
08.04-08.04

07.04-07.04

9-А


9-Д
1.Розділові знаки в складних реченнях із різними видами  зв.
 ДЗ:  опрацювати параграф  32. Виконати впр. 3 (с. 113 \\ письмово).
2.Обговорення питання  «Чи  придатна  рок-музика  для передавання  патріотичних  настроїв,  думок, закликів?»
ДЗ: створення  проєктів:  «Сучасна  рок-музика»;    «Сучасні українські рок-музиканти»; «Сучасні  патріотичні  пісні» (1 пр. на вибір).   

ЛІТЕР.

 10.04 -
10.04

 
  09.04 –
10.04


 9-А      


 
 9-Д     

І. Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі. Наскрізний ліризм творів    Т. Шевченка про його долю.
 ДЗ:  аналіз  поезії «У нашім раї на землі» (письм.).

2. Лірика Шевченка періоду арешту, заслання  і  після повернення з  нього. Риси  автобіографізму  в образі  ліричного героя («Доля»).
 Ностальгія за ідилією родинного життя… («Росли укупочці, зросли…»).
  ДЗ:  вивчити напам'ять вірш «Доля».

ЛІТЕРАТ.
09.04
09.04
10-Б
1.      Письмовий твір на тему «Роздуми про миттєве  й вічне в новелі В. Винниченка «Момент».
ДЗ: написати твір.
2.      Образне слово поетичного модернізму. Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» - зв. із зурубіжною літературою, «нова» драма на межі століть.
ДЗ: Скласти план (стор. 205-206).

МОВА
06.04-
06.04
   10-Б    
.      1.  Іменник.  Рід  іменника. Морфологічна норма (частини  мови).  
         ДЗ: виконати впр. 5 (п. 48 \\ с. 154-155), впр. 5 (п. 49 \\ с. 158-159).
 2.УМР.  Письмове  складання  розповіді  про  подорож  Україною або світом із зазначенням назв мешканців        відвіданих місць. 





     
         УВАГА!!! Розпочинається новий тиждень.  Чекаю ваших робіт, діти!!!  
                       31.03.2020 р. 
         Блог вчителя англійської мови Милої Ольги Павлівни: Поради учням ...

29.03.2020 р.      УВАГА!!!  

Із  30.03.2020 р.  до  03.04.2020 р.  чекаю, діти,  ваші роботи з УМ та УЛ.

27.03 - 28.03.2020 р.   

УВАГА!!! 

ЗНО в  11 кл. буде!!!А ось екзамени в 4-тих та 9-тих класах - ні. Слідкуйте за новинами...    УВАГА!!!

  Завдання для 6-Б (навч. на дому), 8-А, 8-Б, 8-В кл.  на наступний тиждень            

( 30.03 - 03.04.2020 р.).                     

УМОВИ

Виконувати завдання охайно!!!  

Фотографувати та відправляти домашні роботи вчителю УМЛ через "ВАЙБЕР".  

Завдання мають бути в робочих зошитах з укр. мови, літератури, на листочках (КР) або на А-4. 

Якщо ви себе погано почуваєте, то краще лікуйтесь,  завдання потім виконаєте. 

 6-Б клас (навчання на дому).         

  23.03 - 27.03.2020 - КАНІКУЛИ!!!   

ЗАВДАННЯ  З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ  на  30.03.-03.04.2020 р. (6-Б  клас)

1.Потрібно опрацювати матеріал про числівник  та виконати два завдання (письмово).  

      ЛІТЕРАТУРА (6-Б клас)                                                                                            1. Опрацювати пам.-характеристику улюбленого героя з твору Всеволода Нестайка.


2.  Заповнити табличку "Характеристика Павлуші" ("Тореадори з Васюківки".
3. Опрацювати біографію М. Стельмаха та прочитати твір "Митькозаври з Юрківки..."

ЗАВДАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ  ДЛЯ 8-А, 8-Б, 8-В кл. на наступний тиждень (30.03.-03.04.2020 р.)

1. Підготувати повідомлення про Ніну Бічую (письм.).
2. Прочитати твір "Шпага Славка Беркути".
3. Виконати тестові завдання (1-2-3)  на стор. 153-154 (письм.).
4. Сенкан (кроссенс, цитатна характер. ) до образу Славка Беркути (на вибір дитини \\ за бажан.)
      Завдання  для учнів 8-В кл. з української мови 
             на наступний тиждень. 
        1. Прочитайте  спочатку  матеріал  "Речення  зі вставними словами (словосполученнями, реченнями)", а потім виконайте три завдання.

 
     2. Підготуватися до контрольної роботи. (повтор. теми: "ОЧР","Звертання", "Вставні слова (словосполуч. речення)" \\ парагр. 28-32).
        Виконати вправу 1 (парагр. 32).
        3. Виконати контрольне завдання на подвійному листочку. На першому листку нічого не писати. Підпишемо після карантину. Дату не вказувати.
      Розгорнути подвійний листок і написати: 
              КР. ОЧР. Звертання. Вставні слова (словосполучення, речення)
        А далі... виконуйте роботу. Ми цей матеріал вчили з вами.

   

      3. Написати контрольний стислий (до 150 слів)  переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (Теж на подвійн. листоч.).
        Текст "Місто на камені"

        ЗАВДАННЯ  З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 9-А, 9-Д кл. 
       (на наступний тиждень \\  30.03-03.04.2020 р.)
1. Опрацювати тему "Складне речення з різними видами зв." (параг. 32). Виконати в робочих зошитах вправу 1 (письм.).
2. Повторити параграфи: 28- 32 . Підготуватися до контрольної роботи.
3. Виконати на подвійних листках роботу на теми:"Складне речення з різними видами зв.", "Безсполучникове складне речення" (Вар. І  \\  Вар. ІІ.  Кожен виконує свій варіант).
      На першому листку нічого не писати. Підпишемо після карантину. Дату не вказувати.
      Розгорнути подвійний листок і написати: 
                       Контрольна робота
        Теми: "Складне речення з різними видами зв.", "Безсполучникове складне речення"
         Варіант І  (ІІ)
       
        4. Продовжити роботу на однією з тем: «Сучасна рок-музика»; «Сучасні українські рок-музиканти»; «Сучасні патріотичні пісні» (підібрати музичний супровід). Матеріали мають бути на листках А-4.
            ЗАВДАННЯ  ДЛЯ 9-А, 9-Д кл.
   УКРАЇНСЬКА  ЛІТЕРАТУРА (на наступний тиждень)
І. Прочитати поеми "Катерина" та "Наймичка".
    Опрацювати матеріал із підручника до поем "Катерина" та "Наймичка". 
ІІІ. Охарактеризувати одну з героїнь (або таблиця "Спільне та відмінне між Катериною та Ганною (наймичкою)").
     Зразок плану-характеристики
1. ПІБ героїні (якщо є).
2. Портрет (ілюстр.).
3. Риси характеру (совісна, смілива, романтична, чесна...)
4. Ставлення до героїні іншихдійових осіб.
5. Характеристика мови героя (цитати з тексту).
6. Авторська оцінка  дій героїні.
7. Ваше ставлення до персонажа.
ІІІ.  Скласти сенкан або кроссенс до поем ( "Катерина", "Наймичка"). 
  
   Завдання з української  літератури для учнів 10-Б кл. 
                            ( на наступний тиждень )
                                        УВАГА!!! 
      1. Діти, після карантину в нас має бути контрольна  робота з УЛ  в 10-Б кл.
         Теми: "М.Коцюбинський. О.Кобилянська. В.Стефаник" (тести+розгорнуті відповіді).     Спробуйте  виконати КР не в зошитах,  а на листочках  у лінію...
       На першому листку нічого не писати. Підпишемо після карантину. Дату не вказувати.
      Розгорнути подвійний листок і написати: 
                       Контрольна робота
        Теми: "М.Коцюбинський, О.Кобилянська",  В.Стефаник" (тести, розгорнуті відповіді)
       Зразок  КР 
    * Повторити матеріал, щоб підготуватися до КР.
       
   *Повідомлення на тему " В. Винниченко – письменник  і  громадський  діяч» ( або «В.Винниченко – політик і художник») .
     *Законспектувати біографію В.Винниченка.
      * Знайти в Інтернеті та прочитати скорочений варіант фантастичного роману Волод. Винниченка "Сонячна  машина".
      * Прочитати  новелу В. Винниченка "МОМЕНТ".
*    * Охарактеризувати або головного героя, або панну Мусю (цитатна характеристика = анкета героя (героїні)).
         * Кроссенс  до твору.  Листок А-4 ділимо на 9 частин, у кожній - ілюстрація - події до твору.    Ми це вже робили !!!
   
      Завдання з української  мови для учнів 10-Б кл. на наступний тиждень

1.   1.  Опрацювати самостійно матеріал ("Написання НЕ, НІ  з різними частинами мови" (парагр. 47), "Правила скорочення слів"). 
     2.  Заповнити таблицю "НЕ  пишеться разом  та  окремо".

       

       *      3.  СКОРОТИТИ  ПОДАНІ  СЛОВА.
    
  * ЗАВДАННЯ  з  УМР виконати на листках А - 4.
  Письмове складання розповіді про подорож мальовничою Україною (Вінниччиною) або світом із зазначенням назв мешканців.
Увага! Мешканці - це вінничани, кияни, одесити...
Увага!  Можна зайти на такі сайти: "Навколосвітня подорож Україною, або 16 місць, які варто відвідати"; "10 пунктів Вінниччини, які необхідно відвідати"; "Тут був я!"   

    ДІТИ, БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ, НЕ  ХВОРІЙТЕ!!!

     25.03.2020 р.     Діти, сьогодні оголосили в "Новинах", що карантин в Україні буде продовжений до 24.04.2020р.
Після канікул починайте скидати виконаний матеріал мені та вчителям-предметникам.
   
   23.03.2020 р.     УВАГА!
   Діти, кілька хвилин назад прийшла оновлена інформація від директора закладу, що з 23.03.до 27.03.2020 р. у вас - канікули. 
    Отже, завдання, які ви отримаєте, виконаєте наступного тижня.
     З 23.03 до 29.03.2020 р.  нічого не присилайте!!!

    А тепер... відпочивайте!!!  КАНІКУЛИ!!!  УРА!!!

      *  УВАГА!!!
       16 березня 2020  р. 
Увага!  Діти, подаю завдання під час карантину для 8-9-10, 6-Б класів.

ЗАВДАННЯ  ДЛЯ  ВОСЬМИКЛАСНИКІВ З  УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
(на 16.03-20.03.2020 р.)


1.     Прочитати повість М. Коцюбинського «Дорогою ціною».
2.     На А–4 оформити цитатну характеристику Остапа (1 вар.),  Соломії (2 вар.). 
3.     Ілюстрація до твору (за  бажан. уч.).
4.     Виконати в робочих зошитах такі завдання: 1, 2, 3, 9, 10 (стор.  133). 
5.     Добрати заголовок до кожної частини повісті «Дорогою ціною» (роб.  зош.).
6.     На  А-4 створити кроссенс.
Кроссенс  – асоціативна головоломка нового покоління. Слово «кроссенс» означає  «перетин значень» і придумане за аналогією зі словом «кросворд», яке в перекладі з англійської мови  означає  «перетин слів».
Це  асоціативний ланцюжок, що складається з 9 картинок. Зображення розташовують так, що кожна  картинка має зв'язок із попередньою і наступною,  а центральна поєднує за змістом зразу декілька зображень. Завдання того, хто розгадує кроссенс – знайти асоціативний  зв'язок  між сусідніми (тобто тими, що мають спільний бік) картинками.Зв’язки в головоломці можуть бути і поверхневими, і глибокими.
(Усі завдання мають бути виконані охайно)
1.     Законспектувати  біографію О.П. Довженка  (роб. зош.)  чи  підготувати повідомлення (анкету, досьє на письменника \\ на вибір уч.).
2.     Прочитати  оповідання  «Ніч  перед  боєм»  (стор. 135-140).
3.     Підготувати  на А-4  характеристику чи анкету літературного  героя  з  опо-відання  «Ніч  перед  боєм»  (на  вибір  уч.).
4.      Виконати завдання письмово в робочих зошитах   ( 1,  2,  4 \\  стор. 141  у  підручнику).
5.      Ілюстрація до твору (за бажанням  уч.).
                    
          Завдання з української  мови для учнів 8-В кл.
1.     Повторити парагр. 27-28.
2.     Опрацювати самостійно параграф 29 . Виконати вправи (302, 303).
3.     Опрацювати параграф 30. Виконати вправу 307.
4.     Виконати  самостійну  роботу (письмово),  щоб  підготуватися  до контрольної роботи (стор. 140-141).
5.     Запитання та завдання для самоперевірки на стор. 141.
                      
      Завдання  з української літератури для 9-А та 9-Д кл.

1.     Прочитати такі поеми Т.Г. Шевченка: «Сон», «Кавказ»,  «І мертвим,                і живим…», «Катерина», «Наймичка».
2.     Аналіз кожної поеми має бути в зошиті (тема, ідея, худ. засоби…).
3.     Вивчити напам'ять уривок із поеми «Сон» (40 рядків \\ від слів: «Летим…».
4.     Цитатна характеристика  голов. героя (героїні) \\ 2-3 поеми \\ А-4.
5.      Підготувати кроссенс до  1-2 поем \\ А-4.
6.     Ілюстрація до поеми (на вибір уч.).
        
         Завдання з української мови  для  9-А та 9-Д кл.

1.     Опрацювати параграф 32  \\  Складне речення з різними видами зв'язку. Виконати в робочих зошитах такі вправи: 2, 4.
2.     Виконати (письмово) завдання на сторінці 115.
3.     Підготувати проект (самостійно поділитися  на групи)  на одну з тем: «Сучасна рок-музика»; «Сучасні українські рок-музиканти»; «Сучасні патріотичні пісні» (підібрати музичний супровід). Матеріали мають бути на листках А-4.
* Написати вибірковий переказ тексту наукового стилю "Історія книги".
  
Завдання з української літератури
для учнів 10-Б кл. (на 12.03-20.03.2020 р.)
1.     Або законспектувати біографію Василя Стефаника (роб. зош.) , або скласти анкету (досьє) на письменника (А-4).
2.     Прочитати твір «Камінний хрест».
3.     Прочитати твір «Троянда ритуального болю»                                                     (С. Процюк).

        Завдання з української  мови для учнів 10-Б кл. 
1.     Опрацювати самостійно параграф 42. Виконати вправи                                   (2, 5).
2.     Опрацювати параграф 43. Виконати  вправи ( 2, 3, 5).
3.     Опрацювати параграфи 44-45. Виконати вправи (3, 4).
4.     Скласти та написати діловий лист  у робочому зошиті.

    Завдання з  УЛ  для учня 6-Б кл. 

                (навчання вдома): 
1   1) законспектувати біографію Всеволода Нестайка
       ( 16.03.2020 р.);                    
     2) розгадати кросворд, чайнворд;
     3) прочитати твір "Тореадори з Васюківки"
      (скорочено; див. підручник) - 23.03.2020 р.                                                             
       
       Завдання з УМ для учня 6-Б кл.
       (навчання вдома):
      1) повторити все про ПРИКМЕТНИК;
      2) написати контрольну роботу (т. "Прикметник") - 
          16.03.2020 р.


                         ДОДАТКИ 
  для  8-10 кл.
М. Коцюбинський. «Дорогою ціною»
                          Клоуз-тест
1.     Тема твору…_________________________________
2.     Жанр твору________________________________
3.     У творі порушено проблеми…__________________
_________________________________________
4.     Остап утік, бо… ______________________________
5.     Соломія помандрувала із Остапом , тому що…_____
6.     Перша спроба потрапити за кордон була…
7.     При другій спробі перетнути кордон Остап був…___
8.     У плавнях трапилася…_________________________
9.     Соломія знайшла циган і …_____________________
10.                       Цигани виявилися…______________________
11.                       Остап потрапив у в’язницю, тому що…______
12.                       Головна думка твору - …__________________
                    
      Рубрика "Згадай!" (8-10 кл.)
    Сенкан - це вірш із п'яти рядків.
    1. Іменник. 
    2. Два прикметника.  
       3. Три дієслова.  
    4. Фраза , прислів'я із чотирьох слів.
    5. Синонім до першого.
     Зразок
    Журналіст.
    Принциповий, чесний.
    Зустрічається, розпитує, міркує.
    Чесне діло роби сміло.
     Кореспондент.

(    Катерина  
     Зганьблена, принижена.
     Кохала, шукала, розчарувалась.
     Втратила останню надію. 
       Покритка.   
     (9 кл.\\ Шевченко Т.Г. Поема "Катерина")
                        
                     2019-2020 н.р.
ДО  ШЕВЧЕНКІВСЬКИХ  ДНІВ
  
КЛАСНИЙ  КЕРІВНИК  НА КУРСАХ
     
8  БЕРЕЗНЯ  \\\  СВЯТКОВИЙ  КОНЦЕРТ
               
                          МІЖНАРОДНИЙ  ДЕНЬ  РІДНОЇ  МОВИ
             

   ЗУСТРІЧ  ІЗ  ДИРЕКТОРОМ  ЗАКЛАДУ       
    ПОДАРУНОК  ПЕРШІЙ 
ВІД ГОРБЕНКО АНАСТАСІЇ

  ТРЕНІНГ "Я - ПРОТИ  НАСИЛЛЯ" (2020)
              
ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ НА ТЕМУ "АФГАНІСТАН -МІЙ БІЛЬ І СМУТОК" (2020)
                  
ЗБИРАЄМОСЯ В  БРАЦЛАВСЬКИЙ  ІНТЕРНАТ... (грудень 2019)
     
                                   У  КАБІНЕТІ  № 319
  

Комментариев нет:

Отправить комментарий